بهترین کارخانه سوله سازی در سال 1401
نوشته شده توسط : مهندس احسانی

معرفی بهترین کارخانه‌های سوله سازی

بهترین کارخانه ساخت اسکلت فلزی. به طور کلی ، ساخت و ساز انواع اسکلت فلزی در ایران به دو شکل بتن و فلز انجام می شود.

ساخت ساختمان با بتن و میلگرد هزینه های بیشتری را نسبت به سازه های فلزی در بر می‌گیرد، از همین رو خیلی از پیمانکاران اسکلت فلزی را ترجیح می‌دهند.

 معرفی بهترین کارخانه ساخت اسکلت فلزی به شما کمک می‌کند تا بتوانید در کمترین زمان، محصول باکیفیت مورد نیاز خود را خریداری کنید.

بزرگترین شرکت سوله ساز در ایران کدام است؟

اسکلت فلزی پیچ و مهره‌ ای بهترین اسکلت فلزی در بین بقیه اسکلت‌ ها است 

سازه‌های فلزی را می‌توان در کارخانه ساخت و سپس به محل موردنظر انتقال داد و آن را نصب کرد.

 

در صورت ساخت اسکلت فلزی در کارخانه مدت زمان اجرا به صورت بیشتری نیز کاهش می‌یابد. اما در اسکلت بتنی، به دلیل رعایت زمان گیرش اولیه بتن، به مدت زمان بیشتری نیاز دارد.

بهترین شرکت ساخت اسکلت فلزی در تهران

 برای ساخت ساختمان ها و برج های عظیم، کارخانجات، سوله های فلزی، ساختمان های مسکونی و بسیاری از بناهای ساختمانی از اسکلت فلزی استفاده می کنند.
جهـت مـشـاوره، طـراحی و اجـرای انـواع اسکـلت فلـزی با کـارشـناسان مـا در ارتــباط بـاشــید. این شرکت با تکیه بر جلب رضایت مشتریان همواره سعی داشته که بهترین کیفیت را برای مشتریان به ارمغان بیاورد. طـراحی و سـاخت انـواع اسـکلت فـلزی ساختمان صنعتی، اسکلت فلزی وزن کمتری نسبت به بتن دارد که باعث می شود تعادل ساختمان حفظ شود، همچنین نسب آن بسیار سریع و آسان است و نیاز به جوشکاری (به جز در شرایط خاص) ندارد.
اسکلت فلزی کیفیت ساخت را بالا برده و پرتی مصالح را پایین می‌آورد. بهترین روش اجرای اسکلت فلزی پیچ و مهره است.  

هر کدام از مراحل مربوط به ساخت سوله های خرپایی باید زیر نظر مهندسین متخصص انجام شود

 بهترین و اصولی ترین روش ساخت اسکلت فلزی چیست ؟ 

ساخت اسکلت فلزی چگونه است؟ چه زمانی از اتصال تیر صفحه انتهایی به تیر استفاده کنیم؟ بهترین راه برای تعمیر اسکلت فلزی کدام است؟ 

اجرای اسکلت فلزی در غرب تهران

اسکلت فلزی بدنه اصلی ساختمان های اخیر محسوب می شود. ساختمان هایی که با آن بنا نهاده می شوند از استحکام و مقاومت بالایی در مقابل نوع های فشارها برخوردار هستند. اسکلت فلزی از فولاد، تیر و ستون هایی ساخته می شود که به شکل عمودی و افقی به یکدیگر متصل شده اند. این اسکلت سرعت ساخت پروژه را بالا می برد و به میزان قابل توجهی از وزن ساختمانکم می شود. استفاده از این سازه این امکان را موجب می شود که در هر گامی از ساخت بشود بدون ایجاد هیچ گونه تخریب به رفع عیب پرداخت. همچنین اجرای آن موجب کاهش حجم فونداسیون شده و در همه گام های اجرا امکان بازرسی و انجام تست های غیر مخرب را فراهم می کند.

مزیت های اسکلت فلزی

اگر بخواهیم به مزیت های این سازه اشاره کنیم می توانیم موارد زیر را نام ببریم: این نوع اسکلت گزینه ای خوب برای ساخت سازه های طویل می باشد. دوام و استحکام فولاد خیلی بالاست و برای زیاد زمان طولانی می توان از آن استفاده نموده و بهره برداری کرد. ساخت و اجرای اسکلت فلزی در غرب تهران راحت است. وزن آن در مقایسه با اسکلت بتنی کم است، پس وزن ساختمان کاهش پیدا می کند. فلز از خواص یکنواخت برخوردار است، چون تحت نظارت دقیق تولید می شود. این مواد به خاطر موادی که در تولید آن به کار رفته همگن است. ساختمان هایی که با این سازه ساخته می شوند در مقابل گام های گوناگون نظیر انفجار خیلی مقاوم هستند.

نواقص اسکلت فلزی

فولاد در مقابل خوردگی و زنگ زدگی مقاومت خیلی بالایی ندارد، پس در اثر خوردگی قطعات ممکن است ابعاد آن ها کاهش یافته و به تعمیر و نگهداری نیاز پیدا کنند. در اسکلت فلزی اساسا تعداد قطعات فلزی زیاد ولی ابعاد آن ها کوچک است، بعد گرایش آن ها نسبت به کمانش یک عیب بزرگ محسوب می شود. عدم جوشکاری درست قطعات و نظارت دقیق مهندسین ممکن است مقاومت سازه را با مشکل رو به رو کند. در صورت بیشتر شدن دمای اسکلت فلزی به ۵۰۰ الی ۶۰۰ درجه، مقاومت و تعادل ساختمان به خطر خواهد افتاد.

ساخت اسکلت فلزی چگونه است؟

ساخت سازه اسکلت فلزی با ساخت فونداسیون آن آغاز می شود. به طور کلی، انواع فونداسیون مورد نیاز برای سازه بر اساس ظرفیت باربری خاک است. بررسی خاک شامل اکتشاف سطحی و زیرسطحی برای ارزیابی وضعیت خاکی که سازه اسکلت فولادی بر روی آن قرار دارد استفاده می شود.

چه زمانی از اتصال تیر صفحه انتهایی به تیر استفاده کنیم؟

تا آنجا که به اتصال تیر به تیر مربوط می شود، از اتصال تیر به تیر ورق انتهایی برای اتصال تیرهای فولادی ثانویه به تیرهای فولادی اولیه استفاده می شود. از آنجایی که فلنج بالایی تیرهای ثانویه سیستم کف را پشتیبانی می کند، بنابراین باید با فلنج بالایی تیرهای اولیه تراز شود.

بهترین راه برای تعمیر اسکلت فلزی کدام است؟

سنگ زنی یکی دیگر از روش های رایج برای تعمیر سازه های فولادی است. همچنین برای ایجاد یک پوشش خوب در اتصالات یا جوش سازه های فولادی استفاده می شود. عمدتاً برای حذف بخش هایی از جزئیات حاوی ترک های کوچک در هر مکانی از سازه های فولادی استفاده می شود. تحت بارگذاری چرخه ای، این ترک ها ممکن است به ترک های خستگی تبدیل شوند.  

 




:: برچسب‌ها: بهترین شرکت ساخت اسکلت فلزی در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: